Melyek a legegészségesebb vízforrások?

Tudta, hogy az újszülöttek teste 80% - ban vízből áll, és ez a mennyiség 50% - ra csökken öregkorunkra, amikor már ráncos a bőrünk?

Ezt figyelembe véve, a fiatalosság megőrzésének módja egyértelműen a megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztása. Az egészség és a fiatalosság elérésének kiváló módja tehát az átlagosnál több víz ivása! Azonban nem csak a mennyiség a fontos, hanem az is, hogy milyen minőségű a víz melyet életünk során elfogyasztunk.

A legjobb vízforrások

Magas víztartalmú élelmiszerek

A magas folyadék tartalmú élelmiszerek tekinthetők a legegészségesebb vízforrásnak. Ezeknek az ételeknek a víztartama 90% feletti, és rendszeres fogyasztásuk által hidratáltabbak, egészségesebbek és fiatalosabbak lehetünk mint valaha.

  • uborka
  • saláta
  • görögdinnye
  • zeller
  • cukkini
  • paradicsom
  • eper
  • szőlő
  • alma
  • narancs

Ásványvizek

A legalkalmasabbak a vízigény kielégítésére az ásványvizek. Azokat a tiszta eredetű, természetes, a föld védett rétegeiből származó vizeket nevezzük ásványvizeknek, amelyek gazdagon tartalmaznak táplálkozás fiziológiailag fontos ásványi anyagokat és nyomelemeket. Ezek kalóriamentesek, tehát nem kell aggódni a feleslegesen magunkhoz vett plusz kalóriák miatt. Az általuk a szervezet számára könnyen feldolgozható és beépíthető formában biztosítható a szükséges kalcium, magnézium, kálium, fluor vagy más ásványi anyag. Az elmúlt évtizedekben megsokszorozódott az ásványvizet fogyasztók száma.