Milyen hatással van ránk a víz?

  • Segíti az emésztést és megakadályozza a gyomor savasodását (gyomorégést)

  • Segíti a vesék működését, és optimalizálja be a test tisztulási folyamatait

  • Segíti az anyagcsere folyamatot

  • Erősíti a szívet és a vérkeringést

  • Erősíti a szervezet immunrendszerét

  • Aktiválja az idegrendszert és csökkenti a stresszre való hajlamot

  • Növeli a koncentráló- és teljesítő képességet

  • Frissességet és rugalmasságot kölcsönöz a bőrnek

  • Elszállítja a tápanyagokat a sejtekhez

  • Eltávolítja az anyagcsere során keletkezett felesleges termékeket, mérgeket

  • Rugalmassá teszi az ízületeket a csontok összekapcsolásához.

Tehát nem mindegy, hogy mit iszunk. De mi is pontosan az ivóvíz? A biztonságos ivóvíz az a víz, mely egy életen át fogyasztva sem jelent veszélyt az egészségre. A jó minőségű víz színtelen, szagtalan, és nem tartalmaz az egészségre káros anyagokat.

Mikor igyunk vizet?

A legjobb idő víz bevitelére az étkezések között étkezés előtt körülbelül negyed, félórával és evés után két órával. Étkezéshez csak keveset igyunk, mert a víz felhígítja az emésztőnedveket és így lelassítja az emésztési folyamatokat.

Mennyi vizet igyunk?

A szükséges folyadékmennyiség függ a testsúlytól (pl. 70 kg testsúly esetén 70 x 30 ml = 2.100 ml azaz 2,1 l vízre van szükség)

Az Aqua Vital vízadagolóival bármikor könnyen, gyorsan juthat friss, tiszta ásványvízhez!

Most díjmentesen kipróbálhatja őket 14 napig, minden kötelezettség nélkül!